Merhaba!
Sitemize Üye iseniz GİRİŞ yaparak oyun oynadığınızda sanal ALTIN kazanabilirsiniz.
Bu altınlarla PROFİLİNİZDEKİ yapbozları tamamlayıp seviyenizi yükseltebilirsiniz.
Oyun Yükleniyor Lütfen Bekleyin...
  • bratz bebekler bratz bebekler oyunu
  • Oyun Açıklaması

    Bratz bebeklerden birini seçiyoruz. Ardından sayfayı geçtiğimizde bize çıkış kapısından çıkarken kiminle ve hangi hayvanla geçeceğimizi bildirecek. Dev adama yakalanmamaız gerekiyor. boşluk tuşu ile zıplayabilirsiniz. Yön tuşları ile oynanır.

    Sponsorlu Reklamlar


    Yorum Yap

    şirin zeynep
    2 Ay önce gönderildi.

    bana da NİTA benziyor Lagoona Blue YASMİN de pek güzel lagoona blue

    sofia_2003
    2 Ay önce gönderildi.

    çok güzel ben daha önce de bu oyunu biliyodum ben bu oyunları çok beğeniyorum bu oyunları oynarken çok eğleniyorum

    flora5
    2 Ay önce gönderildi.

    NORA, NİTA VE CLOE ÇOK GÜZEL BEN CLOE İLE OYNADIM

    ayşıl
    3 Ay önce gönderildi.

    güzel ama o bratz bebeklerini götüttüren koca adamı hiç sevmedim hep kaçırıyo

    Lagoona Blue
    4 Ay önce gönderildi.

    herkes kendine benzeyen bratz kızını sölesin benimk i YASMİN

    BestGirl
    4 Ay önce gönderildi.

    Cloe ve Nita yı seviyorum çünkü Cloe de sarışın bende Nita da çok güzellllllll

    ubersudetra
    4 Ay önce gönderildi.

    çocukluk oyunum kardeşimle hep oynardık

    diara223
    5 Ay önce gönderildi.

    şirinleeeeer yirim onları yhaaa hele hele cloeeeee

    SeLeNn
    5 Ay önce gönderildi.

    Ben Her Oynayışımda ya Nora , ya Yasmin , ya Jade , ya da Nita ' yı seçerim hem çok güzeller hem de birbirlerine benzerler !!! farkındaysanız tabi hanımlar , beyler !!!

    epan
    5 Ay önce gönderildi.

    geçemedim 3. bölümü yaaaa uff bunları kim bitirdi

    prenses mariana
    6 Ay önce gönderildi.

    ben bratzlardan hep nora'yı ve nita'yıseçerim bide birbirlerine çok ama çok benziyorlar

    demi1
    7 Ay önce gönderildi.

    süper bi oyun tek kelimeyle mükkemell harika bi oyun diyorum başka bişi demiyorum

    kızlar prensesi
    7 Ay önce gönderildi.

    bu oyun mükemmel çok seviyorum hangi siteye girsem oynuyorum

    ayka ayka
    7 Ay önce gönderildi.

    uff bayildim harikaaaa bi oyun nolur editor onayla

    yaren fb
    7 Ay önce gönderildi.

    bu oyunu daha öncedende biliyodum hala çok seviyom bu oyunu sizede tavsiye ederim bence

    elena 1
    7 Ay önce gönderildi.

    cok sirinler bebekler ya cok sevdim bratz kendisinide cok severim

    bloom 8
    7 Ay önce gönderildi.

    100 kere oynamışımdır bu oyunu süper ve maceralı bir oyun

    ÖlÜmÜnE-BJK
    7 Ay önce gönderildi.

    bu oyuna bayılıyorum ve çok seviyorum

    one_Direction_
    7 Ay önce gönderildi.

    oyun biraz zor ama eğlenceli bana göre ama oyundaki kızlar çok tatlı

    ayseker
    8 Ay önce gönderildi.

    zor bir mücadele ve karışık akıl karıştıracak kadar

    zaara
    9 Ay önce gönderildi.

    arkadaşlar bu oyunun amcı ne yaa bi türlü çözemedimm oyun nasıl anlamdım oynayamıyorummm yardımcı olursanız sevinirim..

    kalpsiz_melek
    9 Ay önce gönderildi.

    bu oyuna ben bayıldım bence herkes oynasın çok şekerler ve az da sıkıcı oluo ama neyse .s güzel oyunlar az sıkıcıdır

    merve ve büşra
    9 Ay önce gönderildi.

    bana göre kötü ve sıkcı bir oyun oynadığım oyunların en güzeli marmaris güzelleriydi tafsiye ederim oynayın

    stargirl
    9 Ay önce gönderildi.

    bana göre kötü ve sıkcı bir oyun oynadığım oyunların en güzeli marmaris güzelleriydi tafsiye ederim oynayın

    bellacullen
    10 Ay önce gönderildi.

    Çok eğlenceli ama en güzelleri Nora Nita Cloe yaaa ama bütün bebekleri oynadım hiç birinde tehliklerdede yanmadımm çokkkkkkkkkkkkkkk güzel begenmekle kalmadım bayıldm birde çok puan ve

    Çaçalove
    10 Ay önce gönderildi.

    bu oyuna ben bayıldım bence herkes oynasın çok şekerler

    selena6999
    10 Ay önce gönderildi.

    süper nita ve cola harika bayıldım ya ölücem

    zencefil
    10 Ay önce gönderildi.

    şimdide 1155 beğeni almış kaç kişi oynamış bu oyunu beğenmeyenlerde güzelden ne anlar

    saraha guzeli
    10 Ay önce gönderildi.

    sadece 3 bolumu var ya neden ya anlamadim

    selena justin
    10 Ay önce gönderildi.

    kızlar bu oyun toplam 1134 beğeni almış

    Taylor_ sveet
    10 Ay önce gönderildi.

    Benim hep aynı fotorraf oluyor.Değişirmi? lütfen cevap verin

    SÜPERSELENA
    10 Ay önce gönderildi.

    FENERLİKİZ SANA KATILIYORUM ÇOK AZ BÖLÜMÜ VAR

    fenerlikiz
    10 Ay önce gönderildi.

    ya keşke daha çok bölümü olsaydı :(

    taylor2003
    10 Ay önce gönderildi.

    çok güzel oyunlar 1 çirkin var oda barbie saç yapma...

    fatmatül
    10 Ay önce gönderildi.

    bence bu oyun çok güzel bratz bebeklerin en güzeli bence nita ve nora güzel

    çağdaş
    10 Ay önce gönderildi.

    kızlardan en güzeli nora ve nita bayyıldım bu oyuna

    ECE-1
    10 Ay önce gönderildi.

    3.levele kadar geldim canım sıkıldı

    *Snow queen*
    10 Ay önce gönderildi.

    ben bu oyun sitesini baştan beridir oynuyordum o zamanlarda bu oyunu çok severdim ...

    maysera
    10 Ay önce gönderildi.

    Çok güzel bayıldım en güzeli kahverenkli saçı  

    edayalçın34
    10 Ay önce gönderildi.

    çok güzel oyun hee aman hemen kaçıyorlar

    şevoşşşşş
    10 Ay önce gönderildi.

    çok hoş bayıldım kızlar herkeze tavsiye ederim

    zencefil
    10 Ay önce gönderildi.

    norayla nita çok güzeldi diğerlerini beğenmdim oyunda çok az levelden oluşmuş ama yinede hem çok kolay hem çok güzel

    blgisiyar
    10 Ay önce gönderildi.

    39 altınım aldu birden bire şuvan şaşkınlıklar içindeyim bide bire nasıl oluyokı benle arkadaş olurmusunuz lütfen

    oyuncak bebek
    10 Ay önce gönderildi.

    oyunçok eğlenceli ve çokk kolayyy ben 5/5 diyorum ve bütün leveleri bitirdim

    pamukbarbie
    10 Ay önce gönderildi.

    ben bu 100 kere oynadım ve hala bıkmadım

    kom
    10 Ay önce gönderildi.

    ben hepsini bitir dim çok kolaydı ama acbabiraz daha fazla levellii olamaz mı?

    tuanags1905
    10 Ay önce gönderildi.

    müthiş bir oyun çok beğendim beğenmeyenlere ben karışmam ama onlar tam bi malmış

    AslıNUR
    10 Ay önce gönderildi.

    Ben hepsini yaptım bence çok kolaydı bnm arkadaşım olmak isteyen varmı??

    denizd
    10 Ay önce gönderildi.

    kizlar sonuna kadar mucadele edip gitim ve bitirdim bu oyunu

    Pinkiepielena
    10 Ay önce gönderildi.

    3.levelde bana baya zor geldi o kadar zor değil ama biraz yada normal zor işte

    xDadLux
    10 Ay önce gönderildi.

    Bence gülazex sana katılıyorum.. oyun pek hoşuma gitmedi ama arkadaşları blmem...

    buğra
    10 Ay önce gönderildi.

    bebekler çok güzel bende 5 yaşımdan beri oynuyorum   

    Anka Kuşu
    10 Ay önce gönderildi.

    bu oyuna bayılıyorum uzmanı gibi birşey oldum benimle arkadaş olun nolur

    rihhanna :(
    10 Ay önce gönderildi.

    oyunun altındaaa cnmm : açıklamanan j

    Tatlı Bebiş
    10 Ay önce gönderildi.

    Yaaa oyundaki kızlar çok tatlılarrrrr yerim onları

    serto
    10 Ay önce gönderildi.

    oyunu çok sevdim zaten favoriye attım arkadaşım olan varsa 2.level üstü olsun

    BOLOM
    10 Ay önce gönderildi.

    süper oyun yaaaa dün üye olmuş olsamda oyun süper bende birsürü olyun oynadım banada gelmedi yaaa

    elfyarenfidan
    10 Ay önce gönderildi.

    farovi ye nasıl atıyoruz bana soylermisin

    _kelebek_
    10 Ay önce gönderildi.

    çok güzel bir oyun 8 yaşımdan beri oynuyorummm

    gülazex
    10 Ay önce gönderildi.

    bence bu oyun kusmuk gibi yani igrenç arkadaslar

    salsa sosu
    10 Ay önce gönderildi.

    ama ben bir sürü oyun oynuyorum neden altın gelmiyor

    ece0013
    10 Ay önce gönderildi.

    3. level de kolay yaaa sana öyle geliyordur selinşam

    j. bieber
    10 Ay önce gönderildi.

    bütün bölümleri geçtim oyuna bayıldım oyunu beğenenler beni eklesin

    selinsşam
    10 Ay önce gönderildi.

    süper ya bende 2.levelim geçtim bebek oyuncağı ama 3 çok zor

    zencefil
    10 Ay önce gönderildi.

    enro oyunun açıklamasın hemen altında favori oynularıma ekle yazıyor ordan yapabilisin bide enro 2. level çok basit onun neyini yapamadinki ben onkere oyndım onundada kazandım oyuna gelince

    denizd
    10 Ay önce gönderildi.

    ve onu gormek icinde sayfanin yukarisina gidip bir bulut var ki yazmis favori oyunlarim ki oradan gore bilirsin

    roz
    10 Ay önce gönderildi.

    ya arkadaslar ban yeni uye oldum nolur bana nasil seviyemi yuksete bilirim soyleyin lutfan

    enro
    11 Ay önce gönderildi.

    yaaaaa offff kızlar aranızda favori oyunlarını nasıl aktaracağını bilen yorum atsın

    enro
    11 Ay önce gönderildi.

    kızlar 2. leveli geçen aranızda var mı

    seylandıra
    11 Ay önce gönderildi.

    çok güzel bir oyun herkezin yapmasını tavsiye ederim bazı levelleri çok zor ama olsun

    Lili
    11 Ay önce gönderildi.

    ben oyunu hic ama hic anlamadim off nasil oluyor bbuuu yaaa

    ednr
    11 Ay önce gönderildi.

    ben ikinci leveli geçcetim çok kolay bebek işi

    aşk_böceğim
    11 Ay önce gönderildi.

    Bence eğlenceli bir oyun asansörtrler favorimdir :*

    cimbom 1905
    11 Ay önce gönderildi.

    ben nitayı seçtim cunku en guzeli ooooooo

    damlabahar
    11 Ay önce gönderildi.

    ecre aynn en güzeli nita bn oyunu bitirdim keyifli bnce

    stella7723
    11 Ay önce gönderildi.

    bu oyunu nerdeyse küçüklüğümden beri oynuyorum küçüklüğüm dediğim 2. sınıftan beri şuan 5.sınıftayım

    amasyalı
    11 Ay önce gönderildi.

    oyuna gıcık kaptım 2. leveli bayabi zor yaa sinir oldum

    ecre
    11 Ay önce gönderildi.

    zormuş ama mükmmel bir oyun en çok Nita iel oynuyorum bence en güzeli o

    justin b love
    11 Ay önce gönderildi.

    zormus amma bayildim hic boyle zor oyun oynamamisdim

    zeynepnur
    11 Ay önce gönderildi.

    cok guzel oyun en az 5 kere oynadım bayıldım ama bıraz daha zor ve cok levellı yapğsalar guzel olur ve nita ne nora coook guzellll sıte deısmıs normalde bu deıldı ve kotu olmus oburub

    MariPosa84
    11 Ay önce gönderildi.

    oyun çok heyecanlı ve eylenceli barbie ve bratz en sevdiğim ikilileer :))))

    semihe
    11 Ay önce gönderildi.

    baya baya güzel ama zor bitiliyor resmen

    fenerbahçe *
    11 Ay önce gönderildi.

    çok güzel ama biraz çok takıldım çünkü zor

    joli
    11 Ay önce gönderildi.

    en sevdiyim oyunlardan biri oldu bu oyun ve tam 4 kere oynadım

    @filiz@
    11 Ay önce gönderildi.

    çok sewiyom bu oyunu bayılıyom teşekürler kızoyunları.org sizi sewiyom

    bircan
    11 Ay önce gönderildi.

    bu sarışın kız çok ama çok tatlıııııııııııııı

    teslime
    11 Ay önce gönderildi.

    bu oyuna aşık oldum.Ben9yaşındayım.2.sınıfa gidiyorum.

    PrensesBarbie
    11 Ay önce gönderildi.

    ben birinci leveli bile geçemedim oooff yaa off

    BEYAZ MELEĞİM
    11 Ay önce gönderildi.

    kaydırağa ok tuşları ile çıkılıyor.

    medyaaa
    11 Ay önce gönderildi.

    çok güzel bir oyun şimdi15 yaşındayım oyunu oynamaya 8 yaşında başlamıştım hala oynuyorum arkadaşlarımla kardeşlerimle kuzenlerimle oynuyorum eeee gidi gidi günler

    medya
    11 Ay önce gönderildi.

    guzel bir oyun ya Efsane naber yarin AMERICA ya gidiyoruz cok heycanliyim arrkadas olalimi

    eko
    11 Ay önce gönderildi.

    kaydırağa nasıl çıkılıyo yazmamışlar çok sinir oldum ben hiç beğenmediö

    zeynep gs
    11 Ay önce gönderildi.

    oyun oynamak çok güzel oluyor ve oynamayı seven insan da zamanını geçirmiş oluyor  


    bal10cuk-zelal
    11 Ay önce gönderildi.

    cok guzel oyun cok begendim kuzenimle hep oynardik, hey gidi gunlerr....

    KAPITAL
    11 Ay önce gönderildi.

    anlaşılmayan bir oyun

    paMuK PrEnsEsİm
    11 Ay önce gönderildi.

    güzel oyun ama bence 3level çoooookkkkkk azz bunun için en azz 15 dakikalık veya 20 dakikalık bir oyun aynı zamanda fazlasıyla kolay bu oyun bence fazla tercih edilmemelidir ama yine zevkle

    fener 1907
    11 Ay önce gönderildi.

    oyun çok güzelde levelleri az 3 tane hepsini yarım saattede bitirdim oyunu

    fener 1907
    11 Ay önce gönderildi.

    oyun çok güzel ama level leri çok az yarım saat te oyunu bitirdim

    gül çiçek
    11 Ay önce gönderildi.

    güzel ama sadece üç bölümcük

    Selena23
    11 Ay önce gönderildi.

    oyun çok güzel şarkısıda mükkelmel :D hem bide bi insan ve zararlı eşyalar var kırmızı olan dikkatli olun..almayın sakın!!

    yasmino
    11 Ay önce gönderildi.

    oyun süper ama bir ayı var

    emoesra
    11 Ay önce gönderildi.

    erkek geldiği zaman birisi hemen gidiyor

    kevserimm
    11 Ay önce gönderildi.

    NİAL favori oyunlarıma ekle yazan yere tıkla VEEEEE ekliiiii

    flora
    11 Ay önce gönderildi.

    bugün bütün levellerini bitirdim hemde 8 yaşındayım

    nly
    11 Ay önce gönderildi.

    süper ama 3 bölümcük keşke daha fazla olsa

    sesiz kiz
    11 Ay önce gönderildi.

    işte bu baa yapamadigım şeti yaptı

    efsane
    11 Ay önce gönderildi.

    favori oyunun altında favori oyunlarına yükle yazıyor

    efsane
    11 Ay önce gönderildi.

    oyun harika her gün oynuyorum tavsiye ederim

    nial
    11 Ay önce gönderildi.

    faavori oyun nası eklenio lütfen söyleyin lütfennnn

    şımarık
    11 Ay önce gönderildi.

    bence de güzel zaten favori oyunlarıma ekledim oradanda anlaşılır heralde

    Misafir
    11 Ay önce gönderildi.

    bayıldımmmmmmmmmmmmmmmm çok güzel oyun oyunu çok güzel hazırlamışınız

    Benzer Oyunlar

    Sponsorlu Reklamlar

    facebook twitter vkontakte google plus tumblr

    Copyright © 2013  KizOyunlari.Org 
    Oyunların tümü yapımcılarına aittir. Kizoyunlari.org da bulunan tüm flash oyunlar oyun yapımcılarına aittir. Oyunlardan kaynaklanabilecek sorunlar var ise iletişime geçildiği taktirde belirtilen oyun siteden kaldırılabilir. 
    Rss