Merhaba!
Sitemize Üye iseniz GİRİŞ yaparak oyun oynadığınızda sanal ALTIN kazanabilirsiniz.
Bu altınlarla PROFİLİNİZDEKİ yapbozları tamamlayıp seviyenizi yükseltebilirsiniz.

Oyun Açıklaması

Gezgin salyangoz bir başka macerada yine sizlerle. Mısır pramitleri ve onların ünlü bubi tuzaklarından kurtulmak için elinizden gelenin hepsini yapmalısınız. Sıralama ve neyi nerede kullanacağınızı iyi bilmelisiniz. Oyunda verilen sarı yıldızları toplayarak puanınızı arttırabilirsiniz. Örneğin ; karıncaların yönünü değiştirin. Yapbozu tamamlayın. Kurbağanın yapışkan dilini kullanın. Görsel bir ikiz yaratın ( kendinizi kopyalayın ). Gezgin salyangoz 3 oyunu mouse ile oynanır. Çok eğlenceli bir oyun , bol şans. Snail bob çalışmalarının devamı eklenecektir.

Sponsorlu Reklamlar


Yorum Yap

Violettaaaaa
2 Ay önce gönderildi.

BEYZANUR AVATAR DEĞİŞTİR DİYOSUN BUNU ALMAK İÇİN20 SANAL PARA VERİYOSUN ÜSTELİK SEN MURAT BOZ YAPMIŞSIN AYNI ŞEKİLDE

sevus
2 Ay önce gönderildi.

oyun cok guzel ben gecdim sizde basara bilirsiniz kizlar

asiman
2 Ay önce gönderildi.

ay ben bu oyunu sona kadar oynadim yani cok guzel oyun bu oyun oyunu cok beyendim kadar da zor oyun diyil nasil yani gecilmiyor Avril Lavingee sen hic bu oyunu oynamadinmi

sevus
2 Ay önce gönderildi.

BURDA OLAN BUTUN KIZ LARI SELAMLIYORUM SIZE KOLAYLIK LOAR COK ZOR BIR OYUNLLDEGIL BEN HEPSINI GECDIM

sude582
2 Ay önce gönderildi.

arkadaşlar 22. leveli bilen varmı nasılı olacak

makio
2 Ay önce gönderildi.

evet canım doru söylüyorsuncanım benim cokzor oluyo bazı yerleri

aşkım liam payn
3 Ay önce gönderildi.

AVRİL LAVİNGEE SANA KATILIYORUM AYNEN BENİ DE SİNİE EDİYO AMA OYUN GÜZEL

Avril Lavingee
3 Ay önce gönderildi.

offff oyun güzel olabilr ama bağzı yerleri geçilmiyor beni sinir ediyorrr

fb gs bjk
3 Ay önce gönderildi.

BEN DE 19. LEVELİ BİR TÜRLÜ GEÇEMİYORUM ÇÜNKÜ ANLAMADIM

feneryum
4 Ay önce gönderildi.

oyun biraz güzel ama bazı bölümleri hiç güzel değil

lulu220
5 Ay önce gönderildi.

bunun butum bolumlrini oynadim ve gectim ben yok kardesim.

arif
6 Ay önce gönderildi.

zendeya belle kaç kere oynadın ki kızım çok beğeniyorum diye laf kalabalığı yapıyon allah allah

Zendeya_Bella
6 Ay önce gönderildi.

ben gezgin salyangoz oyunlarına bayılıyorum yhaaa

şahsenem
6 Ay önce gönderildi.

Çok güzel bir oyun bu oyunu oynayan herkes 6 ve 7 ci bölümü kimse oynayamıyor

duruu
7 Ay önce gönderildi.

Güzell.. ama 6. leverden sonrası çok zor

İremStyles
7 Ay önce gönderildi.

Harika :) ama biraz fazla zor :)

Ecem_6530
7 Ay önce gönderildi.

oyun çok zevkli ve eğlenceli herkese tavsiye ederim

maskeli kız
7 Ay önce gönderildi.

winx_bloom. bilmecenin cevabını söylüyorum=çünkü kağıdın üzerinde 5 ton yazıyormuş. ben bilirim

gökçee
7 Ay önce gönderildi.

ben bu oyuna bayılıyorum oyun çok güzel herkesede bu oyunu tavsiye ederim

barbi bebek
8 Ay önce gönderildi.

mütiş bir oyun herkese tavsiye ederim

ahsen738
9 Ay önce gönderildi.

ben onu geçtim çok kolay ve güzel bir oyun tavsiye ederim şekerler

iremnur3758
9 Ay önce gönderildi.

arkadaşlar level 5'i nasıl geçtiniz ben bir türlü geçemedim söylermisiniz

winx_bloom
9 Ay önce gönderildi.

bilmece sorucam size.bilen cevaplasınemel yolda yürürken başına bi kağıt düşmüş,okumuş ve hemen bayılmış.neden bayılmış?

sevgi kızı
10 Ay önce gönderildi.

gerçekten harika bi oyun 20. levele kadar geldim..oynarken de çook eğlendim...

ONEDİRECTİON1D
10 Ay önce gönderildi.

12.level çok güzel yaa salyangoz atkının üstünde uçuyor

melis345
10 Ay önce gönderildi.

bence bütün leveller çok kolay hiç zorlanmadan yaptım dovuscu yildiz sende yaparsın birazdaha uğraş kızlar hepinize başarılar dilerim kolaylıkla yaparsınız

melda_gizem
10 Ay önce gönderildi.

bence hiç güzel bir oyun değil.belki bazı arkadaşlar beğenmiş olabilir her insanın zevkleri farklıdır ancak benim hoşuma gitmedi çünkü salyangoz hem yavaş hemde eğlenceli değil

Çaçalove
10 Ay önce gönderildi.

ben bunun önceden hep oyununu oynamıştım güzel bir oyun ama geçmesi gittikçe zorlaşıyo salyangoz da çok yavaş yaa bence

gül çiçek
10 Ay önce gönderildi.

netya senle gurur duyuyorum çünkü iyi bir takımı tutuyorsun ben de galatasaraylıyım ama nedn bitiremdin ki süper bir oyun ve ben bölümü bitirdim canım benim netya nerelisin

ELLİNA
10 Ay önce gönderildi.

bencede harika bir oyun ve ben bunun hepsini bitirdim halada baştan yapıyorum çok basit ve çok güzel bir oyun ben 2 günde tüm levelleri bitirdim

kara belaa
10 Ay önce gönderildi.

ya lütfen 22. bölümü geçmeme yardım edinn

zencefil
10 Ay önce gönderildi.

bence bütün leveller çok kolay hiç zorlanmadan yaptım dovuscu yildiz sende yaparsın birazdaha uğraş kızlar hepinize başarılar dilerim kolaylıkla yaparsınız

carly rea jepse
10 Ay önce gönderildi.

cok guzel ben beyendim sira sizde hariyorumlariniz

dovuscu yildiz
10 Ay önce gönderildi.

kizlar allaah askina yardim edin cildiricam yaaaaa 5leveli kecemiyorum yardim edin lutfennnnnnnnnn

sarıkız
10 Ay önce gönderildi.

ben oyunu çok sevdim ve oyunu bitirdim

dovuscu yildiz
10 Ay önce gönderildi.

Gunes-Azra, zencefil beyzanurr yaaaaaaaaaa kizlar neden didisib duruyorsunuz. ama beyzanurr eeeeeee sende haksizsin canim senin resminle kizilayin resmi ayni zaten.

ipeğim
10 Ay önce gönderildi.

bu oyun şahsen spr bi yun sizlerin de zevk alarak oynamasını dilerim eee tabii ki zor kısımlar da var

GIZLI_GUZEL_@
10 Ay önce gönderildi.

bende bu oyunu beyendim sana katiliyorum(EL_PRINCESSA)@

LAGUNAAAAAAAAAA
10 Ay önce gönderildi.

harika bir oyun bu çok beğendim güzel ama 22. leveli geçemedim hemde yeni leveller gelmiş

damlaguzeli
10 Ay önce gönderildi.

ya kizlar size bir wey sorucam editor haqqinda kizmi erkekmi ha nolur yardim edin bikdim ya anlamadim

SÜPERSELENA
10 Ay önce gönderildi.

AMA LEVEL 5 İ GEÇEMİYOM ÇÜNKÜ ÇIKAMIYORUM OLDUM YERDEN

SÜPERSELENA
10 Ay önce gönderildi.

PEİNCESSA YA KATILIYORUM OYUNUN GİTTİKÇE BEYENİSİ ARTTI BU OYUNU TÜM OYNADIKLARIMDAN DAHA ÇOK SEVİYORUM

HürreMeryeMelek
10 Ay önce gönderildi.

hoş bi oyun ama bazen son seviyelere gelince can sıkıyo

bloom 23
10 Ay önce gönderildi.

gezgin salyangoz, çok güzel bir oyun. ben çok seviyorum.

damla guzeli
10 Ay önce gönderildi.

ya bende beyendim arkadawlar bayildim yani

EL_Princessa@
10 Ay önce gönderildi.

yaa bu oyun ne kadar guzelmish!cok beyendim hemde puani cok artiriyo cok cok cok beyendim twk)))))

elmira
10 Ay önce gönderildi.

BU YORUM ORCOYA. orco demek sende benim gibi pis yedilinin taraftarisin

ELLİNA
10 Ay önce gönderildi.

BEN 19.DAYIM ÇOK KOLAY VE GÜZEL DAHA YENİ BAŞLADIM BU KADAR LEVEL GEÇTİM

EL_Princessa@
10 Ay önce gönderildi.

kizlar yaptim gerek kalmadi ama yinede twk))

EL_Princessa@
10 Ay önce gönderildi.

selam kizlar bunu oynayanlardan tavsiye istiyicem 12 ci leveli gecemiyorum yardim edemisiniz??

top
10 Ay önce gönderildi.

oyunu bitiremedim ama yinede yarısını oynadım çok güzel bence oynayın

Güneş_Azra
10 Ay önce gönderildi.

bizimkiler gerçek bir inasanın fotosu seninki ise uyduruk bir kahramanın fotosu

zencefil
10 Ay önce gönderildi.

beyzanur sen o kapak fotoyu nasıl yaptıysan kızılayda öyle yaptı ama en pahalı avatarda o bende onu alıcam bu aralar biraz yoğunumda bitürlü alamadım

Güneş_Azra
10 Ay önce gönderildi.

ya ben çok yorum yazıcam çünkü beyzanurrrunki en altta olsun

Güneş_Azra
10 Ay önce gönderildi.

beyzanurrr bence en güzel foto bizimkiler ama sen zevksiz olduğun için anlamazsın bitanemmm

kapitalina
10 Ay önce gönderildi.

editorum yazdigim yorumlari gormurem.n

barbiebebek
10 Ay önce gönderildi.

güzel işte ama mause ile oynanmasaydı bena göre daha rahattı

Vella
10 Ay önce gönderildi.

Ben bitirdim oytunu cok guzel bi oyun bayildimmm

oolleeyy
10 Ay önce gönderildi.

ohh 5. leveli yapabildim hele şükür kafamı yordum aslında basitmiş

oolleeyy
10 Ay önce gönderildi.

5. level nasıl? biri söyleyebilirmi? yapamıyorum lütfen biri söylesin

Beyzanurrr
10 Ay önce gönderildi.

harika bir oyun, bu arada kızılay o kapak fotoyu nasıl yaptın!!! ???

muck1254
10 Ay önce gönderildi.

sizce nasil bir oyundur bu arkadaş kim yapti bu oyunu

CcC mhp
10 Ay önce gönderildi.

çok kolay ama 13. lewel zoorr gbii : yardımcı olsanız sizde biraz el atın

kızılay
10 Ay önce gönderildi.

çoook güzel bir oyun oyunu daha önce oynamıştım

fenerlikiz
10 Ay önce gönderildi.

sonunda 12. leveli geçtim ve geri kalanını da çok beğendim

yelpaze
10 Ay önce gönderildi.

hiç tarzım değil çok klasik bence daha maceralı olması gerekti.

Vella
10 Ay önce gönderildi.

20-ci levelde takildim yardim edermisiniz nolur aliycam

_AVATAR_
10 Ay önce gönderildi.

5. level nasıl anlatabilirmisiniz lütfen acil

dovuscu yildiz
10 Ay önce gönderildi.

cok yesekkur ederim top bana cevap yadigin icin ama sonra kecdim 5 leveli simdide 15 levelde takilip kaldim yardim edersen mutlu olurum tesekkurler  

hana montana
10 Ay önce gönderildi.

20. leveli geçen oldumu yapaqmadım ve alıyorum

elenaor_65756
10 Ay önce gönderildi.

arkadaşlar arkadaş eklemeyi biliyorum yorum yazılan kişilerin fotoğrafına tıklayım orda arkadaş ekle'ye tıklıyorsunuz ve ekliyorsunuzzzz bu arada oyun çok güzell

Vella
10 Ay önce gönderildi.

15-ci levelde takildim yardim edin nolur

selena justin
10 Ay önce gönderildi.

arkadeşler 12. level nasıl geçtiniz? lütfen söylayin

şimşek kız
10 Ay önce gönderildi.

ben bütün levelleri bitirdim neyseki dedesine kavuştu

_AVATAR_
10 Ay önce gönderildi.

arkadaşlar 5. level de takıldım yardım edebilirmisiniz

zencefil
10 Ay önce gönderildi.

sonunda bitirdim yaa sonlara doğru ne kadar çok zorlaşıyo bitirenler halimden anlar yani

top
10 Ay önce gönderildi.

dovuscu yıldız sen daha 5 demisin ben 12nci ele kadar yatım ama 12 çok zordu yapamadım

beyazmelek
10 Ay önce gönderildi.

bence de kolay canım benim de 1 dakikada bitti boşuna hava atma havanı söndürürüm

şeyda
10 Ay önce gönderildi.

4 sanal para değerinde bir oyun s süperrrrr

Vella
10 Ay önce gönderildi.

15-ci levelde takildim yardim edin nolur

PAMUK PRENSES
10 Ay önce gönderildi.

AYY ÇOK KOLAY 5 DAKİKADA BİTTİ   

prenses almira
10 Ay önce gönderildi.

süper bir oyun ben macera oyunları ok severim aslında bu yorumu tip için yapıyorum arkadaşlar arkadaş olma nasıl olur bu arada

selena justin
10 Ay önce gönderildi.

7. levelde takıldım yardım istiyorum......acele

selena justin
10 Ay önce gönderildi.

oynamadım ama güzel bir oyuna benziyor....bu siteye üye olduğum için ççookkk mutluyum

Ceren Gökçe
10 Ay önce gönderildi.

love zayn önce oyun oyna ve sanal para kazan daha sonra ise profiline girerek yapbozları tamamla

dovuscu yildiz
10 Ay önce gönderildi.

yaaaaaa kizlar 5 leveli kecemiyorum yardim etseniz diyorum haaaaaa ne dersiniz

heysengirl393
10 Ay önce gönderildi.

of yaaaaa 20. leveli geçemiyorum çok zor bu oyunda biraz mantık lazım

denizd
10 Ay önce gönderildi.

zayn cigim iste seviye yukseltmeye sanal para ise ariyor

2 ge
10 Ay önce gönderildi.

oradaki yappozlari nasil duzeltiriyoruz? hey arkadaslar baska oyunlarada yorum yaparmisiniz?

fenerlikiz
10 Ay önce gönderildi.

ya 12. level nasıl oluyor birisi söyleyebilir mi

şeyda
10 Ay önce gönderildi.

inanmıyorum 6 sanal para değerinde süper bir şey  

sisi
10 Ay önce gönderildi.

bence harika bir oyun ben 12 levelde kaldim yardim istiyorum

zencefil
10 Ay önce gönderildi.

12.level çok zor yaa kalkış iniş yerlerini yapıyorum ateşli yerde yanıyorum lütfen birisi söyleyebilirmi bana napıcaz orda ı love zayn sanal para seviyeni yükseltmeye yarıyor yapbozların

begüm
10 Ay önce gönderildi.

ben vallahi tam 12. bölüme geldim ve çok zor sizdegeçebilirseniz bu sitenin oyunları çok güzel

directioner_:)
10 Ay önce gönderildi.

kızlarr 7. leveli nasıl yapıcam bilen varsa söylesin lütfen

directioner_:)
10 Ay önce gönderildi.

5. level çok zor yapamıyorum söylermisiniz nasıl yapıcam

muhammedim
10 Ay önce gönderildi.

güzele benziyo ama 2. level biraz zor  

zeynomelek
10 Ay önce gönderildi.

5.levelle 3. leveli mi yapamıyorsunuz ben oyunu bitirdim.ve herkese tavsiye ederim

analiii
10 Ay önce gönderildi.

guzel oyun harika ama 18 bolum cok zor ya

şeker tatlı bit
10 Ay önce gönderildi.

ben sana anlatıyım amaseviyeyi bilmiyorum amasanal paralar 7 den fazla olursa ordaki profile bas alta in orda yaboz var o yabozların parçalarını koyabilmek için 7 tl lazım yani bitanesi için

ı love zayn
10 Ay önce gönderildi.

ben siteye yeni kayıt oldum seviyemizi nasıl yükseltebiliyoruz ve sanal para ne işe yarıyor

süperzeka
10 Ay önce gönderildi.

5 levelll çk zorr yaaaofffff geçen varsa yardım edebilirmi ltfen

j. bieber
10 Ay önce gönderildi.

BENDİS ŞAKA YAPIYORSUN HERHALDE PARMAK KALDIRSAK DA SEN BİZİ NASIL GÖRECEKSİN VE BEN 3. LEVELİ YAPTIM ÇOK KOLAY

naza
10 Ay önce gönderildi.

ben 3. leveli çok kolay yaptım 6.levele geçtim

bendis
10 Ay önce gönderildi.

arkadaşlar 3.leveli yapan parmak kaldırsın

ELENA 5
10 Ay önce gönderildi.

18. bölümü geçen var mı çook zor nolur yarrdım edin

tiffany
10 Ay önce gönderildi.

arkadaşlar bu oyunu kaç defa oynadım . ama biraz eğlenceli biraz değil arası .size göre bu oyun artık sıkıcı değil mi ?

almeda1579
10 Ay önce gönderildi.

altın kazanmak isteyen ler yüksek puanlı oyunları oynasınlar oyuna oy verme yeri varya onun ynına onunda yanına onunda yanında bu oyunu oynarsan kaç sanal para kazancğn yazo

---ELENA---
10 Ay önce gönderildi.

nasıl yapıcam 5. leveli lütfen yadım edin

---ELENA---
10 Ay önce gönderildi.

5. levelde kaldım oooffff yardım edin lütfen nasıl yapım

sudem
10 Ay önce gönderildi.

bence çok ama çok güzel bu oyunu 100 defa da olsa yine oynarım

kuzu
10 Ay önce gönderildi.

harika bir oyun altınım 1ken 5 oldu o yüzden her zaman oynuyorum

ilayda.k
10 Ay önce gönderildi.

Güzel bi oyun harika bence kolay ayrıca ama salyangoz 2 daha güzel

mert asra
10 Ay önce gönderildi.

aynen çok kolay bir oyun ben de 8. leveldeyimim ve oyunu çok sevdim hatta herkezin bu oyunu oynamasını çok hemdeçok isterim yalnız hepinize arkadaşlık istegi göndereceğim baybay

yıldızkız
10 Ay önce gönderildi.

çok güzel bir oyun bayıldımmmm ilerlelere geldikçe güzelleşiyooooooo mutlaka oynayııınnnnn

mir
10 Ay önce gönderildi.

yaaaaa keşke aynı facebooktaki arkadaşlarla sohbet edilse

SeNsİz oLmUyOr1
10 Ay önce gönderildi.

cok kolay ve sevimli oyun bir kac dafa bitirdim ama yene de oyunu oynayiram

Rapunzel_557
10 Ay önce gönderildi.

çok sıkıcı ama site güzel 1. leveli geçtim ve bıraktım

nezaket
10 Ay önce gönderildi.

cok zor oyun ben hic boyle guzel oyunoynamamisdim butunlevelleri kecdim

ayka123
10 Ay önce gönderildi.

22 leveli gecdim simdi 24 leveldeyim harika oyun bir az zeka isdiyor

Alice_-_
10 Ay önce gönderildi.

oyun bayaği zor ama çok güzel 11. levele geldim

ayka123
11 Ay önce gönderildi.

22 leveli geen varmi tavsiye istiyorum

gül çiçek
11 Ay önce gönderildi.

bak jasika o üste çıkıyın ya çıktıktan sorna hemen o kırmızı tuşa bas ve aşşağı inmeden tekrar kırmızıya bas ve aynı zamnda o lazere inerken basmayıda unutma canım benim

jasika
11 Ay önce gönderildi.

arkadaşlar aranızda 20 .bölümü geçen varsa bana haber versin .çünkü tavsiye istiycem .

jasika
11 Ay önce gönderildi.

arkadaşlar siz 20.bölümü geçtinizmi acaba ? ben bir türlü geçemedim . bu nebiçim bir iş ya !

nly
11 Ay önce gönderildi.

oley bitti ve dede ye kavuştu sonunda hayinide öldürdüm

siti
11 Ay önce gönderildi.

yaaa biraz zor ama gecersem super olur ya tam 4 altin kazanirim...hadi baslayalom bakalim

jasika
11 Ay önce gönderildi.

bu oyun varya arkadaşlar muhteşem ve oynaması çok zor bir oyun . aslnda kolay ama düşümesi çook zor arkadaşlar .

elmira
11 Ay önce gönderildi.

BUNUN BIR ZEKA OYUNU OLMASINA RAMEN VE BENIMDE ZEKA OYUNLARINI SEVMEME RAMEN BU OYUNU COK BEYENDIM

raniş
11 Ay önce gönderildi.

parası muhteşem iyi oyun para hepsi muhteşem

disney channel
11 Ay önce gönderildi.

buda ikide 1 yorum kısa diyor canım bıktımm ya yeter ama şimdi desinde görelim

nefera
11 Ay önce gönderildi.

bu oyun çok güzel ama biraz zor ve ben 18 .bölümde kaldım .bu oyunun yardımcı kağıdı yok mu?

gül çiçek
11 Ay önce gönderildi.

oyunu bitirdim kendimle gurur duyuyorum arkadaşlar bu sitenin oyunları çok güzeller

mal
11 Ay önce gönderildi.

14 bölüme sinir oldum ya

gül çiçek
11 Ay önce gönderildi.

evet bedavadan cöbe 4 altın be kaliteli hasar cano

mir
11 Ay önce gönderildi.

oyunu beğenmeyen yok vallahi çok güzellllllllllllllllll

mir
11 Ay önce gönderildi.

oyunu çok beğendim zaten ben bu oyunu daha önce de oynamıştım 15 i de tam bitiricekken misafir geldi kapatmak zorunda kaldım bilgisayarı ama oyun çoooooook keyifli söylemek isterim

Kaliteli hasar
11 Ay önce gönderildi.

Bedava 4 altın :D

gül çiçek
11 Ay önce gönderildi.

gezgin vallaha gezgin gezmedik yer bırakmamış

mavi
11 Ay önce gönderildi.

bu oyun birazcik zeka gerektiriyor  

netya
11 Ay önce gönderildi.

18 -ci bolumden sonrasi asntdi.Men axira kadar gitdim

mevosss
11 Ay önce gönderildi.

süperrrrrrr kısaca bu adar kazancı da i 4 sanal para öpte başına koy  

hayali
11 Ay önce gönderildi.

oynadığım oyunlardan en güzeliydi .Ama bazı bölümler çok zor  

çikolata
11 Ay önce gönderildi.

aynen ısebella 18. bölümü geçmek ölüm  

şımarık
11 Ay önce gönderildi.

aslında bu hayvandan nefret ederim ama oyun süper bütün oyunlarıda oynayıp bitirdim ayrıca oyun çok kolay yani oyun çok güzel  

ısebella
11 Ay önce gönderildi.

18 .bölümü geçmek çok zor .

dico
11 Ay önce gönderildi.

bu oyun devamlılık yaptı bende

gerçek tartar
11 Ay önce gönderildi.

14 kolay

prenses melis
11 Ay önce gönderildi.

çok güzel bi zeka oyunu müthiş

selocan
11 Ay önce gönderildi.

arkadaşlar resimlerin altına nasıl yazı yazılıyor

evrem
11 Ay önce gönderildi.

bu oyun dünyada oynadıgım en güzel oyun

TARTARIM FENERE
11 Ay önce gönderildi.

ÇOK GÜZEL BEN HEPSİNİ BİTİRDİM ZATEN BEN BUNU HEP OYNUYORDUM 2 , 1 ÇOK KOLAY .

jon krıs
11 Ay önce gönderildi.

çok zor bölümleri var ama ben yaptım

Misafir
11 Ay önce gönderildi.

bu oyun dünyada oynadığım en güzel oyun

Benzer Oyunlar

Sponsorlu Reklamlar

facebook twitter vkontakte google plus tumblr

Copyright © 2013  KizOyunlari.Org 
Oyunların tümü yapımcılarına aittir. Kizoyunlari.org da bulunan tüm flash oyunlar oyun yapımcılarına aittir. Oyunlardan kaynaklanabilecek sorunlar var ise iletişime geçildiği taktirde belirtilen oyun siteden kaldırılabilir. 
Rss