Game Description

Santa is working on Noel. She will leave work at 8 oclock in the evening and there is a manager who controls her. Design how she will decorate christmas tree without caught by manager. Make a postal for snowman. Send message from cellphone. Open gift pack. You must do all of them before time is up and without caught by manager. Game is played with mouse and arrow keys. Try to complete all tasks. 

Sponsored Ads


Post a comment

merve_meryem123
2 Yıl posted ago

kadın sanki beni yakalmaya progranmış geldiği gibi gitse keşke çok zor

birDAMLAsu
2 Yıl posted ago

kadın sanki beni yakalmaya progranmış geldiği gibi gitse keşke

gülşilangül
2 Yıl posted ago

o kadın beni çıldırtıyo oyun çok gıcccık mış hiç be beyenmedim o kadını bi görsem mah fedecm

denizd
2 Yıl posted ago

cok guzel ve rahat bir oyun ve ben rahatlikla yapdim ve ben iranliyim ve benim adim darya sizin adiniz ne kizlar ve ben turkiyeyi cok seviyorum

fatma_turk
2 Yıl posted ago

oyun güzel ama patron çok çabuk geliyor patrona gıcık oldum onu öldüresim geliyor

alissa
2 Yıl posted ago

böyle gızık bi kadın görmedim öldürecektim kadını

kiz kiz
2 Yıl posted ago

oyun resmen gicikkkkk sevmedim bi daha oynamam o kadini bulsam bi bulsam oldurecem

Pinkiepielena
2 Yıl posted ago

AMA BEN KAZANDIM kadını ben de sevmedim gözüm tutmadı ama hemen kazandım :)))

GIZLI_GUZEL_@
2 Yıl posted ago

cikolatacim sanal para oyunu oynayinca gelir.. ayrica oyun da guzel tepkilrinizen hoslanmadim))) hre kese selamlar))

GLAMURKA
2 Yıl posted ago

cadi ya bu cadi.bunun baska isi yokmu ya iki dakikadan bir geliyor

sanalikaalemi
2 Yıl posted ago

cadı resmen cadı bu ikidebi geliyor bide hırrrr!!!! yapıyo gıcık oluyorum hır!! yapmasına

Alone Angel
2 Yıl posted ago

dogru soyluyosun akaydin ...................

akaydin
2 Yıl posted ago

cadi ya bu cadi.bunun baska isi yokmu ya iki dakikadan bir geliyor

_AVATAR_
2 Yıl posted ago

sana katılıyorum zambak bunun müdürü çok zalimmiş...

Katya
2 Yıl posted ago

ne yaman bi mudir be her saniye nezaret ediyo yaa 2-si kalmisdi

zambak
2 Yıl posted ago

yıl başında tatil yapılır çok zalimce bir müdürü var

iremcan
2 Yıl posted ago

aynen yaw bende kadnın öldürmek isteyom tam bitiyo kdn önümedililmiş aawaaa

nikki camal
2 Yıl posted ago

yil basinda calisilmaz,cok ayip oluyo o kiz icin

NICEZEHRA
2 Yıl posted ago

ASLINDA BEN AZERIYIM AMA TURKCE IYI BILIYORUM SIZE AZERIDEN SELAMLAR

AJE
2 Yıl posted ago

KADINI ÖLDÜRESİM GELİYO AMA OYNU BİTİRDİM

selan2434
2 Yıl posted ago

varya bu patronda çokk kızgınmış hemen (ıggggg) diyo

ayşo
2 Yıl posted ago

kızlar bu oyun 4 puan dayken 1 puana düşmüş

benvesen19
2 Yıl posted ago

bu patron çok sinir bozucu sinirlerim bozuldu

suemmm
2 Yıl posted ago

patrona cok sssssssssssssssssssssssssssssssssssinr leniyo cok güzel oyun hoşumagidiyor ahh o kadını var ya öldüresim geliyo

Şeker Kızz
2 Yıl posted ago

ahh o kadını var yaa!!!!!öldüresim gelio yaa

azora
2 Yıl posted ago

anlamadım nualde nasıl çalışılırmış o nualci kıza sorsun birisi

dilli düdük
2 Yıl posted ago

kadın sizin dediginiz gibi kadın çok kıcık sinirim bozuldu hem mutluyum hemdde kızgınım

Girlirem
2 Yıl posted ago

ÇOK GÜZEL BU TÜR OYUNLAR!!! AMA YILBAŞINDADA ÇALIŞILMAZ Kİ CANIM.NEDE OLSA YANİ YILA GİRİLİYOR.DEĞİL Mİ ?

elçinmelis
2 Yıl posted ago

kadın sizin dediginiz gibi kadın çok kıcık sinirim bozuldu hem mutluyum hemdde kızgınım

nika
2 Yıl posted ago

xaliw sen vampirmisin?oyuna konsantire olsan oyayacaksin oyun cok eylebceli

xaliw
2 Yıl posted ago

ayy bu kadinin yureyini sokup ciyerini sokup gozlerini oyarim sonrada onu oldururum  

ZM♥KB
2 Yıl posted ago

o kadının ciğerini söküp gözlerini oyup saçını başını yolasım var  ben piskopat değilim

sütlü çikolota
2 Yıl posted ago

kadın gıcıkmıdır nedir yaaa  

NazkaElka
2 Yıl posted ago

HAYİR COK GUZEL OYUN. BUNUN BASKA OYUNLARIDA VAR ISMI TEMBEL KIZ OYUNU

cikolatadiyorki
2 Yıl posted ago

Off.Sanal para nasıl kazanılıyor? Acaba

sevil1907
2 Yıl posted ago

kadına gıcık kaptımya sürekli geliyor

SAKIRA
2 Yıl posted ago

evet kadin geldikde oyundan cikiyorum bu ne ya iyrenc bir oyun

ganğü
2 Yıl posted ago

Aynen Çağatay kadın hemen geliyor Herkes kadına sinirlenmiş Ay gülmekten öldüm yha

hasan
2 Yıl posted ago

hiç sevmedim kadın habirebir gelip duruyo ona çok sinirlendim

çağatay
2 Yıl posted ago

ya kadın hemen geliyor

Alevim
2 Yıl posted ago

aaa kadın gidiyor gene geliyor

ece1905
2 Yıl posted ago

kadın gidiyor hemen gene geliyor

austin
2 Yıl posted ago

bende o patronu dövmek istiyorum.

sisi
2 Yıl posted ago

dorusu okadini dovmek istiyorum

dilkolarissa
2 Yıl posted ago

iyi ama zor o gelen kadini bogazlamak istiyomm

Sponsored Ads

Site News
facebook twitter vkontakte google plus tumblr pinterest instagram

Copyright © 2013  KizOyunlari.Org 
Oyunların tümü yapımcılarına aittir. Kizoyunlari.org da bulunan tüm flash oyunlar oyun yapımcılarına aittir. Oyunlardan kaynaklanabilecek sorunlar var ise iletişime geçildiği taktirde belirtilen oyun siteden kaldırılabilir. 
iletişim:  yazkizoyunlari.org

Rss