Oyun Açıklaması

Manavgat şelalesinde zıplayan kız oyunu mouse ile oynanır. Oyunu başlatmak için kızın üstüne tıklamanız gerekiyor. Şelaleden aşağıya doğru zıplayarak ve taşlara basarak inin. Mouseun sol klik tuşunu kullanın.

Sponsorlu Reklamlar


Yorum Yap

barbi ruya
8 Ay önce gönderildi.

prenses ruya hak veriyorum ya siz ve siz bu oyunun sonunu gördüyseniz mnasıl olduyğunu anlatın

paranoyak
10 Ay önce gönderildi.

bu sitede çok güzel oyunlar var saten bu oyunla daha da güzelleşmiş harika kelimelerle bitmez bu arda ben melis mutluç

winx_bloom
1 Yıl önce gönderildi.

bu site çoooooooook güzel"angry birds"bile var(ama adı KİZOYUNLARİ.ORG sitemizde kızgın kuş diye geçiyor)ben bu oyunu başka sitede oynamıştım ama asla oyunu bitiremedim.şimdiyse 3 kez

Armin
1 Yıl önce gönderildi.

prenses rüya , bence biraz daha sabretsen bu oyunun sonunu görürsün canım.

prenses rüya
1 Yıl önce gönderildi.

ençok küçük taşlarda düşüyorum ve bu oyunun sonu yok diye düşünü

JALE
1 Yıl önce gönderildi.

manavgat ziplamasini seviyorum cok guzel bi oyun ve her gun o oynu oynuyorum tsk

PRENSES GÖKÇE
1 Yıl önce gönderildi.

manavgat antalyanın bir şelalesi ve aynı zamanda bi tatil beldesi

c e r e n
1 Yıl önce gönderildi.

çok güzel , çok eğlence dolu ve o oyunu oynu oynayınca zaten bir eğlence patlaması yaşarsınız inşallah ne demek istediğimi anlamışsınızdır

paranoyak
1 Yıl önce gönderildi.

çok güzel aynı zaman da benim favori oyunum çok güzel ya bu arda meryem üzerli yi kim seviyor çünkü ben muhteşem yüzyıl dizisinde mihribah sultanın küçüklünü canlandırdım adım mel

pop star barbie
1 Yıl önce gönderildi.

süper harika kelimeleriyle bitmez dahaaaa güzel

almeda333312
1 Yıl önce gönderildi.

arkadslar oyun guzel ve karasoy damla yazdin yorumlar kaliyor

SÜSLÜ NERMİN123
1 Yıl önce gönderildi.

Çok eğlenceli bir oyun tam 4500 puanım var.

NUTELLA'M
1 Yıl önce gönderildi.

2 KERE AŞŞAĞI İNEBİLDİM ...............................................

selena justin
1 Yıl önce gönderildi.

arkadaşlar manavgat şelalesinden zıplayalım....

barbi arzu
1 Yıl önce gönderildi.

çok eğlenceli bir oyun ama ben küçük taşlarda biraz düştüm

karasoy damla
1 Yıl önce gönderildi.

kizlar ya ben yazdiim burda niye kalmiyor lutfen yardim edin yalvariyorum iyi adam yardim etsin ya

selena_gome
1 Yıl önce gönderildi.

çok güzel bir oyunmuş ya beğendim yani :):):):):):):)

dovuscu yildiz
1 Yıl önce gönderildi.

ben hesapladim Emo Guzeli ve cevabida buldum demekki senin aklin yetmemis sorunun cevabini bulmaya simdi sen kenara cekilde bulanlar cevabi yazsin

Emo Güzeli
1 Yıl önce gönderildi.

dovuscu yildiz 1l ise hesapta ya haha anladsın beni

dovuscu yildiz
1 Yıl önce gönderildi.

arkadaslar 5 lirayi aralarinda 1 lira olarak bolmusler 2 lira qarsona bahsis vermisler peki geri kalan 1 lira nerde bilirseniz benden size arkadaslik teklifi gelicek hadi kolay gelsin  

dovuscu yildiz
1 Yıl önce gönderildi.

kizlar size bir bilmece soruyorum bakalim bilicekmisiniz. 3 kisi lokantada oturmus sonra hesabi istmisler hesab 30 lira gelmis sonra qarson hesabin 25 lira oldugunu oyrenmis 5lira geri vermis.

yarenkraliçe
1 Yıl önce gönderildi.

haaaa tmm meğer fareyle oynanıyomuş ne de akılsızım oyun açıklamasını bile okumadım

yarenkraliçe
1 Yıl önce gönderildi.

ben bu oyunu oynayamadım bile önümüze bir yazı çıkıyo basıyorum basıyorum oyun açılmıyo

roz
1 Yıl önce gönderildi.

evat cok guzal.denizd bande iranliyem.iranin nerasindansiniz?

sosiş
1 Yıl önce gönderildi.

denizd ben seni sevdim canım kaç yaşındasın????????

sosiş
1 Yıl önce gönderildi.

olabilir canım niye iranlı sın diya gülelim

rainmlek
1 Yıl önce gönderildi.

3 altın yaşasın yehhhhhhuuuuuu

zencefil
1 Yıl önce gönderildi.

bayıldımmmm hem çok güzel hem çok kolay aşağıya in in bitmiyo puanım 3000

elçin
1 Yıl önce gönderildi.

aylinnnn canım sana bişe diyiyim mi 1 tane level var bir kere

elçin
1 Yıl önce gönderildi.

tüm levelleri bitirdim kızlar he özelliklede aylinnnn sensin kamil

just bieber
1 Yıl önce gönderildi.

bu oyun cok güzel ve sonu yok en yüksek püan benim 5852423032

elçin
1 Yıl önce gönderildi.

ya herkez kendi arasında konuşuyo hi beni takan yok ben size ne yaptım ???....

merve aylinnnnn
1 Yıl önce gönderildi.

çok komik bide adaşım olacaksın bi daha yap adaşım ve arkadaşım olarak saymam çıkarırım bu bi hakaret  

gülazex
1 Yıl önce gönderildi.

evet keske klavyeyle oynansaydı fareyle oynamak cokkkk zor

elçin
1 Yıl önce gönderildi.

manavgat şelealesi nerede biliyor musunuz kızlar ???

asyanur
1 Yıl önce gönderildi.

bence oyun çok sıkıcı yani engüzeli yön tüşlarıyla oyunu oynamak daha rahat ama olsun böyledi güzel demi K-I-Z-L-A-R

prenses almira
1 Yıl önce gönderildi.

çok güzel bi oyun fakat adamın tipi yok

AYLİNNN
1 Yıl önce gönderildi.

OLLLLAAAAYYYYY BUTUN LEVELLERİ GEÇTİM BE KAMİLERER HAYBİ

denizd
1 Yıl önce gönderildi.

kizlar guzel bir oyun ve biraz da cirkin ve o carakter maymun mu ya kiz mi?gulmeyin ben iran liyim

elçin
1 Yıl önce gönderildi.

çokkkkkkkk güzelll bir oyun keşke klavyeyle oynansaydı bide bu oyunun sonu yok galiba

kisana1753
1 Yıl önce gönderildi.

kızler 2 kez avatarımı değiştirdim ve çokta güzellerini seçiyorum

sisi
1 Yıl önce gönderildi.

bu oyuna bayildim harika bir oyun benim puanim 2400 favori oyunlarima koydum bile good luck every body

bloom30
1 Yıl önce gönderildi.

güzel oyuna benziyor önerecek kadar değil ama

AYLİNNN
1 Yıl önce gönderildi.

bu oyunun gerçek adı şelaleden atat bu oyunu ben oynamıştım

girlgiz
1 Yıl önce gönderildi.

bu siteyi kuranı facebooktan eklicem lütfen ismini versin

Benzer Oyunlar

Sponsorlu Reklamlar

facebook twitter vkontakte google plus tumblr

Copyright © 2013  KizOyunlari.Org 
Oyunların tümü yapımcılarına aittir. Kizoyunlari.org da bulunan tüm flash oyunlar oyun yapımcılarına aittir. Oyunlardan kaynaklanabilecek sorunlar var ise iletişime geçildiği taktirde belirtilen oyun siteden kaldırılabilir. 
Rss